Veelgestelde vragen

1Moet ik mij registreren voor dit evenement?
Ja, aanmelding is verplicht voor dit online evenement. Volg gemakkelijk de stappen via de pagina 'aanmelden' en vul je gegevens in. Je ontvangt een reactie op je registratie voor dit evenement.
2Wie heeft er toegang tot dit evenement?
Accountancy Expo Online is gratis toegankelijk voor (assistent) accountants, eigenaren/vennoten van accountant- en administratiekantoren, medewerkers van accountants- en administratiekantoren, relatiebeheerders, IT managers en medewerkers werkzaam bij accountant- of administratiekantoren.
3Zijn er kosten verbonden aan registratie voor dit evenement?
De toegang voor beide dagen is gratis voor (assistent) accountant, eigenaren/vennoten en medewerkers van accountant- en administratiekantoren. Weet ie niet zeker of je gratis toegang hebt? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op de website. Ben je geen accountant? Dan kun je een ticket kopen tegen een investering van €100. Op de pagina 'aanmelden' bestel je een betaald ticket.
4Kan ik mijn collega's uitnodigen?
Ja, zolang je collega's tot de doelgroep behoren.
5Moet ik informatie downloaden of installeren om deel te nemen aan een online evenement?
Nee, je hoeft alleen te beschikken over een werkende internetverbinding.
6Is er een beursvloer aanwezig?
Ja, er is een beursvloer aanwezig waar je alle exposanten kunt spreken (via chat of video).
7Wat kan ik doen op de online Accountancy Expo?
- Masterclasses bijwonen en vragen stellen aan de sprekers - Kennissessies bijwonen van de exposanten en vragen stellen - Online 3D stands bezoeken; video's bekijken, whitepapers en artikelen lezen, chatten en videobellen met exposanten - Deelnemen aan topic discussies - Online chatten met bezoekers en exposanten in het netwerkcafé
8Waar vindt de Accountancy Expo plaats?
Dit evenement vindt online plaats en je kunt vanaf elke locatie inloggen en deelnemen. Het evenement is toegankelijk vanaf desktop, mobiel en mobiele apparaten.
9Welke browser kan ik het beste gebruiken?
Wij adviseren om gebruik te maken van Google Chrome, Safari, Firefox of Microsoft Edge.
10Kan ik vragen stellen aan exposanten en diensten bekijken?
Ja. Tijdens je bezoek aan de beursvloer kun je chatten en/of videobellen met de exposant. Je kunt ook een afspraak boeken met exposanten (medio mei). In de stand kun je diverse afbeeldingen, foto's, brochures en flyers vinden.
11Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb over mijn deelname/registratie?
Vragen over je deelname of registratie? Neem contact op met ons via het contactformulier op de website.
12Met wie kan ik contact opnemen als ik vragen heb tijdens Accountancy Expo?
Zit je in het platform en heb je vragen? Navigeer naar de welkomsthal en stel je vragen bij de informatiebalie. Kom je niet in het platform? Neem contact op met ons via het contactformulier op de website.
13Hoe log ik in op online Accountancy Expo?
Je moet je eerst registeren via de website van Accountancy Expo. Jouw inloggegevens worden vervolgens per e-mail verstuurd.
14Zijn mijn gesprekken privé?
Ja, alleen de persoon of personen waarmee je chat kunnen jouw berichten lezen.