Max van der Doelen

Business Development Manager | Hyarchis

Max is Business Development Manager bij Hyarchis, een snelgroeiend fintechbedrijf dat accountancy kantoren helpt bij het beheren van documenten en kritieke klantgegevens via gestroomlijnde Know-Your-Customer (KYC) processen. In 2018 begon Max bij het familiebedrijf, waar hij uitgebreide expertise heeft opgebouwd in de accountancy markt en bekend staat om zijn creatieve denken, klantgerichte aanpak en vermogen om concrete resultaten te leveren.

Zijn filosofie is geworteld in de waarde van het opbouwen van sterke partnerschappen met klanten en stakeholders in de markt, omdat hij er sterk in gelooft dat op die manier wederzijds succes bereikt wordt.

Sessie:

Best Practices voor Klant Onboarding en Monitoring

De Autoriteit Financiƫle Markten (AFM) gaat de komende jaren de controle op de accountantskantoren verder verscherpen met toenemende druk om te voldoen aan een reeks voorschriften, zoals KYC, Wwft en AVG. Effectieve processen voor het onboarden en monitoren van klanten zijn cruciaal om aan deze vereisten te voldoen en tegelijkertijd risico's te minimaliseren en een positieve klantervaring te behouden. In deze sessie zullen we best practices geven voor elk van deze fasen, met de nadruk op het gebruik van technologie om de operaties te stroomlijnen en de resultaten te optimaliseren. De belangrijkste onderwerpen die tijdens de sessie aan bod zullen komen:

  • Client-onboardingstappen: identificatie, verificatie en risicobeoordeling.
  • StrategieĆ«n voor voortdurende monitoring: geautomatiseerde systemen en periodieke evaluaties.
  • De rol van technologie bij het verbeteren van processen.

Deze sessie is bedoeld om praktische inzichten en bruikbare stappen te bieden voor accountants die hun compliance-processen willen verbeteren en up-to-date willen blijven met de regelgevingsvereisten. Deelnemers zullen de sessie verlaten met een beter begrip van hoe ze effectieve processen voor het onboarden en monitoren van klanten, evenals de rol die technologie kan spelen bij het stroomlijnen van deze processen.

Presentaties:

Best Practices voor Klant Onboarding en Monitoring | 13:30 – 13:50 | Innovatie & Tech