In de rubriek Q&A stellen we u voor aan exposanten van Accountancy Expo 2020. Maak deze keer kennis met Irrus.
Irrus ontwikkelt en implementeert oplossingen voor geautomatiseerde dossiervorming en documentcreatie in Microsoft Teams en SharePoint. Deze zijn gekoppeld aan de klant of projectadministratie in hun CRM of ERP. Bezoek de stand van Irrus tijdens Accountancy Expo op 27 oktober 2020.
Zeven vragen aan eigenaar Niels Vervoort van Irrus:
Wij willen de toepassingen van Microsoft 365 onderdeel maken van de dagelijkse bedrijfsvoering van onze klanten. Daardoor kunnen zij maximaal profiteren van de mogelijkheden die deze toepassingen bieden voor de gestructureerde opslag van klantgerelateerde bestanden, documenten en e-mails.
Wij brengen structuur en uniformiteit in de digitale dossiervorming en documentcreatie van accountants. Dit geeft ze de mogelijkheid om optimaal samen te werken, op de zaak, thuis of onderweg.
Accountants moeten nog sneller kunnen inspelen op de actualiteit en samen met hun klanten kijken naar de toekomst. Hierbij zal gestructureerd, digitaal en locatieonafhankelijk (samen)werken en communiceren een speerpunt zijn.
Vanwege een enorme toename in het gebruik van Microsoft Teams, hebben wij versneld onze oplossing hiermee geïntegreerd. Zo is de gebruikersadoptie eenvoudig en kunnen accountants snel gebruikmaken van de nieuwe functies.
Door gebruik te maken van Microsoft Power BI, kunnen accountants hun klantdossiers uitbreiden met interactieve rapportagemogelijkheden. Met behulp van Microsoft Power Automate kunnen zij werkprocessen en contactmomenten vereenvoudigen en automatiseren.
Kab Accountants maakt gebruik van onze oplossing voor geautomatiseerde dossiervorming in SharePoint Online, gekoppeld aan de CRM-software van Simplicate. Voor elk bedrijf of iedere klant in het CRM wordt automatisch een digitaal dossier in SharePoint Online aangemaakt.
De documenten die staan in de klantdossiers, krijgen automatisch labels met relevante klantgegevens. Daardoor zijn deze eenvoudig terug te vinden met de krachtige zoekfunctie.
Met de functies voor documentcreatie onderhoudt het kantoor alle ruim zeventig documentsjablonen voor Microsoft Office. Vanuit een klantdossier kunnen ze de templates gebruiken voor het maken van documenten. Daarbij gebruiken ze de stamgegevens uit het CRM.
Op die manier zorgen ze voor uniforme communicatie en zeer gestructureerde dossiervorming, wat flinke tijdbesparingen oplevert.
Onze oplossing breiden wij uit met de mogelijkheid om inkomende en uitgaande e-mails automatisch te archiveren in de klant- of projectdossiers. Deze toepassing zal tijdens Accountancy Expo beschikbaar zijn.
Daarnaast bieden we de mogelijkheid om met de documentcreatiemodule ook marketingmateriaal te personaliseren, zoals whitepapers en (bedrijfs)presentaties in Microsoft PowerPoint.