PROGRAMMA | DINSDAG 22 JUNI

09:00
09:10
09:20
09:30
09:40
09:50
10:00
10:10
10:20
10:30
10:40
10:50
11:00
11:10
11:20
11:30
11:40
11:50
12:00
12:10
12:20
12:30
12:40
12:50
13:00
13:10
13:20
13:30
13:40
13:50
14:00
14:10
14:20
14:30
14:40
14:50
15:00
15:10
15:20
15:30
15:40
15:50
16:00
16:10
16:20
16:30
16:40
16:50
17:00
Online beursvloer
Online beursvloer
Online beursvloer
Beursvloer
09:00 - 17:00
Bekijk de stands en chat met de exposanten!
09:00 - 17:00
Beursvloer

Bezoek de online beursvloer en ontdek de nieuwste software en de beste tools voor jouw bedrijf. Heb je vragen? Je kunt eenvoudig online chatten of videobellen, video's bekijken en brochures downloaden in de 3D beursstand. De chatmedewerkers zijn aanwezig van 09.00 tot 17.00 uur.

Online netwerkcafé
Online netwerkcafé
Online netwerkcafé
Netwerkcafé
09:00 - 17:00
Praat met collega's en geef je mening in de topdiscussies
09:00 - 17:00

Chat met andere bezoekers en exposanten in het digitale netwerkcafé. Waar lopen je collega’s tegenaan? Hebben zij al interessante tools gezien?

Graag meepraten over bepaalde onderwerpen? Ook dit kan tijdens topdiscussies in een subzaal in het netwerkcafé.

De Q&A's van de partnersessies vinden ook plaats in aparte virtuele subzalen van het netwerkcafé.

Topicdiscussie met Silverfin
10:10 - 10:40
Topicdiscussie met Silverfin
10:10 - 10:40

Praat mee tijdens de topdiscussie met Silverfin. Kom naar het netwerkcafé en geef je mening over de volgende stelling:
Hoe ziet een future-proof accountantskantoor eruit en welke competenties heb je hiervoor nodig?

In een veranderend accountancy-landschap veranderen ook de skills en profielen die nodig zijn om je accountancy-kantoor op een succesvolle manier future proof uit te bouwen. Ontdek welke skills en talenten je nodig hebt, welke in aantocht zijn en hoe je die binnenhaalt.

Online conferentiezaal 1
Partnersessies met Q&A
Online conferentiezaal 1
Online conferentiezaal 1
WeFact
09:20 - 09:40
Pre-accounting: online samenwerken met de ondernemer
09:20 - 09:40
met Q&A

Pre-accounting: online samenwerken met de ondernemer
Het belang van het automatiseren van het pre-accounting proces is tot vrijwel elk administratie- of accountantskantoor doorgedrongen. Met het automatiseren van de verwerking van de bank- en inkoopfacturen zijn bij veel kantoren de afgelopen jaren de eerste stappen gezet. Deze processen spelen zich voornamelijk bij de kantoren af. Om die reden waren ze als eerste ‘aan de beurt’. Maar hoe zit het met het automatiseren van het proces dat zich afspeelt bij de ondernemer? De laatste pilaar van het pre-accounting proces; verkoop.

Do Dashboard
10:10 - 10:30
Ondernemen is topsport!
10:10 - 10:30
met Q&A

Ondernemen is topsport!
Het DO DASHBOARD helpt jouw klanten op een eenvoudige en gestructureerde wijze doelen te stellen, acties uit te zetten en de voortgang te bewaken. Het DO DASHBOARD geeft de ondernemer focus en als adviseur blijf je betrokken. De adviseur gebruikt deze tool als kapstok voor gesprekken. Een prima mogelijkheid om alle adviesdiensten aan op te hangen.

SIlverfin
10:40 - 11:00
Ontdek de kracht van connected accounting
10:40 - 11:00
met Q&A

Ontdek de kracht van connected accounting
Hoe krijg je als accountant grip op je data, hoe maak je de vertaalslag naar bruikbare informatie, hoe voorkom je dubbele werkzaamheden en hoe creëer je klantgerichte dienstverlening? In deze sessie zal Samira El Bouziani aan de hand van productdemonstratie vertellen over data ownership, waar data de fundering is voor de relatie tussen de accountant en zijn cliënt.

Bizcuit
11:00 - 11:20
PSD2 en de voordelen voor ondernemers, accountants en softwareleveranciers
11:00 - 11:20
met Q&A

PSD2 en de voordelen voor ondernemers, accountants en softwareleveranciers
PSD2 is een hot topic. Maar wat is PSD2 nou precies? Hoe werkt het? Wat zijn de voordelen? Waar staan we met PSD2? In deze sessie met Bizcuit CEO Hessel Kuik krijg je antwoord op deze vragen. Ook zal aan bod komen hoe ondernemers, accountants en softwareleveranciers via het Bizcuit platform de voordelen van PSD2 kunnen realiseren. Kom langs en leer alles over PSD2 en Bizcuit! Er is tijdens de sessie ruimte voor vragen.
Vragen kunnen ook gesteld worden door een bezoekje te brengen aan de virtuele stand van Bizcuit, of door contact op te nemen met Hessel via LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/hesselkuik

ValidSign
11:30 - 11:50
ValidSign voor Accountancy
11:30 - 11:50
met Q&A

ValidSign voor Accountancy
Kern van de pitch is de lancering van ons nieuwe product ‘ValidSign for Accountancy’. Tijdens de pitch vertelt onze CEO, John Lageman, over de mogelijkheden van de digitale handtekening van ValidSign. Én hoe het gehele ondertekenproces binnen een accountantskantoor onder één noemer valt met ons nieuwe product ValidSign for Accountancy.  

Dapas
12:00 - 12:20
Dapas DPM / DCM
12:00 - 12:20
met Q&A

Dapas DPM / DCM
Tijdens de Dapas sessie behandelen we onze twee producten: de Dapas Process Manager én de Dapas Compliance Mananger. Twee unieke producten die inmiddels hun plaats binnen de accountantskantoren verdiend hebben en die op geen accountantskantoor zouden mogen ontbreken.

Simplicate
12:50 - 13:10
In control met vaste prijzen en abonnementen
12:50 - 13:10
met Q&A

In control met vaste prijzen en abonnementen
Steeds meer klanten willen zekerheid over de kosten van jouw dienstverlening, waardoor de vraag naar vaste prijzen en abonnementen stijgt. Hoe maakt jouw kantoor de transitie naar toekomstbestendige verdienmodellen? En hoe beperk je de risico’s voor jouw kantoor? Gerard Loode en Samir Yekhlef van Simplicate geven verrassende inzichten over projectmanagement voor accountants. Met deze tips blijf je tot 50% vaker binnen budget. Dat leidt tot winstgevende projecten en tevreden klanten.

SecureLogin
13:20 - 13:40
Laagdrempelig communiceren over aangiftes, documenten en vraagposten
13:20 - 13:40
met Q&A

Laagdrempelig communiceren over aangiftes, documenten en vraagposten
Naast ons product voor single sign-on, bieden wij de meest klantvriendelijke manier om aangiftes, documenten en vraagposten met je klanten te delen, pakket-onafhankelijk. Hoe dat preces werkt zie je in deze sessie. En: het is geen saaie powerpoint, maar een echte demonstratie!

Wolters Kluwer
14:10 - 14:30
Wolters Kluwer: één partner voor al je accountancy oplossingen.
14:10 - 14:30
geen Q&A

Wolters Kluwer: één partner voor al je accountancy oplossingen.
Wolters Kluwer Tax & Accounting is wereldwijd één van de grootste aanbieders van software en diensten voor accountants, boekhouders en fiscalisten. Met onze branche-kennis en professionele oplossingen in belasting-, accounting- en adviesdiensten, helpen wij onze klanten efficiënter te werken. Onze oplossingen zijn gericht op de nieuwste wet- en regelgevingen en helpen onze klanten optimaal te profiteren van alle voordelen die digitalisering biedt. Wereldwijd vertrouwen honderdduizenden professionals op onze jarenlange expertise én op onze producten.

Eshgro
14:40 - 15:00
De moderne werkplek voor Accountants
14:40 - 15:00
met Q&A

De moderne werkplek voor Accountants
Steeds meer bedrijven zijn begonnen met digitale transformatie. Accountantskantoren kunnen eigenlijk niet meer achterblijven en met het faciliteren van moderne werkplekken maakt een kantoor al grote stappen in digitale transformatie. Het maakt de IT-taken voor de verantwoordelijke vennoot makkelijker en laat meer ruimte voor andere werkzaamheden. Maar welke stappen moeten accountants(kantoren) nemen om moderne werkplekken te faciliteren, wat levert dat op en welke voordelen zijn er om onze oplossing Smarter 365 in te zetten? Anton Loeffen geeft antwoord.

Binsend
15:30 - 15:50
Leer alles over Binsend: uw documenten workflow oplossing!
15:30 - 15:50
met Q&A

Leer alles over Binsend: uw documenten workflow oplossing!
Onze pitch is een toelichting van ons product ‘Binsend’. Wat is het en welk probleem lost het voor de klant op? We geven een korte demo en lichten dit via een PowerPoint presentatie toe. Aan het einde is iedereen op de hoogte wat de toegevoegde waarde van dit product kan zijn op zijn of haar organisatie. De pitch wordt gegeven door Thomas Luijken, co-founder van Binsend.

Online conferentiezaal 2
Partnerssessies met Q&A en masterclasses
Online conferentiezaal 2
Online conferentiezaal 2
TriFact365
09:20 - 09:40
200% efficiency behalen op de factuurverwerking met TriFact365
09:20 - 09:40
met Q&A

200% efficiency behalen op de factuurverwerking met TriFact365
TriFact365 levert speciaal voor accountants een hypermoderne cloud-oplossing voor digitale verwerking van inkoopfacturen, verkoopfacturen en bonnetjes. Leer tijdens deze product pitch alles over de nieuwe ontwikkelingen binnen TriFact365 én ontdek hoe een accountantskantoor 200% efficiency heeft kunnen behalen met de future-proof accounting propositie van TriFact365. Dat wil jij toch ook? 

Masterclass
09:40 - 10:10
Ken uw klant nog beter met Intelligent Data Analytics
09:40 - 10:10

Ken uw klant nog beter met Intelligent Data Analytics
Compliance eisen invullen zorgt voor hoofdbrekens: het is veel en het gaat nog meer worden. Hoe weet ik nou dat ik het goed doe? Bijvoorbeeld de WWFT, UBO check en DAC6 verplichtingen in kaart brengen maar daarna ook de juiste signalen detecteren bij je klant is een lastig proces. En je bent hiervoor verantwoordelijk gemaakt. Tijdens deze masterclass gaan wij laten zien met welke oplossingen je veilig kunt opereren en je klant nog meer leert kennen. En natuurlijk met een audit trail om de aantoonbaarheid te borgen.

Door: Vincent Wanders RA, CEO IDA BV en Tames Rietdijk CEO IDA BV

Partnersessie
10:10 - 10:30

Loket.nl
10:10 - 10:30
HR Analytics: van data naar goud!

HR Analytics: van data naar goud!
Flexibiliteit in rapportages: laagdrempelig inzicht en overzicht creëren. Loket.nl introduceert HR analytics op elk gewenst niveau. Van direct inzicht in belangrijke KPI’s op je scherm tot het exporteren van data voor verdere analyses met elke gewenst tool. HR Analytics zijn er om jou en jouw klanten inzicht en overzicht te geven in HR-data. Het analyseren van deze data geeft jou en je klant richting en laat zien of en waar bijsturen nodig is. Denk hierbij aan inzicht in persoonsgegevens van medewerkers bij je klant, maar ook loonkosten, het verloop, verlof en verzuim bij je klant. Maar ook aan subjectieve onderwerpen zoals betrokkenheid en tevredenheid bij medewerkers. Het samenvoegen van deze data en het vergelijken of combineren hiervan met andere relevante cijfers in de branche, geeft interessante inzichten en de mogelijkheid om verbanden te zoeken en vinden. Start jij met het gebruik van HR Analytics, dan creëer je advieskansen en meer toegevoegde waarde voor je klant. Van data naar goud!

Arcus IT
10:40 - 11:00
Jouw routekaart naar de online werkplek
10:40 - 11:00
met Q&A

Jouw routekaart naar de online werkplek
Je wilt bouwen aan een toekomstbestendig accountantskantoor en ICT speelt hierin een grote rol. Er zijn alleen zoveel oplossingen, meningen, termen en voorschriften dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet.

En hoe weet je zeker dat jouw keuzes van vandaag je ook op de lange ter-mijn verder helpen? Hoe zet je een stip aan de horizon en hoe werk je daar vervolgens slim naartoe? Met andere woorden: hoe ziet jouw routekaart naar een online werkplek eruit? Stefan Meijerink geeft je diverse handvatten om hiermee aan de slag te gaan!

MKB Brandstof
11:00 - 11:20
Nooit meer bonnetjes uitzoeken
11:00 - 11:20
met Q&A

Nooit meer bonnetjes uitzoeken
Tijd en geld besparen. Belangrijk voor jou én je klanten. Niets is zo vervelend als het uitzoeken van dozen vol met bonnetjes. Met de autopas van MKB Brandstof worden alle verbruikskosten automatisch verzameld op één factuur. Zeg maar dag tegen die bonnetjes. Voor jou als boekhouder betekent een klant met de autopas: minder gedoe en meer gemak. De maandelijkse verzamelfactuur vermeldt overzichtelijk de juiste btw-gegevens. Je klanten verliezen geen bonnetjes meer en de btw is met 100% garantie aftrekbaar. Benieuwd naar de mogelijkheden als partner?

Visma
11:30 - 11:50
Partnersessie met Visma

info volgt.

DigiOffice
12:00 - 12:20
Slimmer samenwerken en één uniforme werkwijze voor Baker Tilly
12:00 - 12:20
geen Q&A

Slimmer samenwerken en één uniforme werkwijze voor Baker Tilly
De hoeveelheid informatie die vandaag de dag in en uit organisaties stroomt, is enorm. Het automatiseren van (repetitieve) werkzaamheden, efficiënter (samen)werken met collega’s en minimaliseren van compliance en auditrisico’s vormen vaak de aanleiding voor verdere digitalisering van accountancy organisaties. Het document management systeem (DMS) was end-of-life en aan vervanging toe. Ontdek hoe Baker Tilly deze kans op slimmer samenwerken greep om zaken te verbeteren.

Masterclass
12:20 - 12:50
Inzetten van storytelling voor betere klant communicatie
12:20 - 12:50

Inzetten van storytelling voor betere klantcommunicatie
"Ik ben Tim van Leeuwerden, Digital Communication Coach. Ik help jou graag om je communicatietechnieken te verbeteren richting de klant. Hoe vaak heb jij contact met je klant en wat bespreek je? Storytelling draagt bij aan de beleving van jouw klant. In mijn Masterclass tijdens de Accountancy Expo vertel ik je aan de hand van best practices hoe jij storytelling kan toepassen in jouw klantproces, waardoor je direct meer transparantie en verbinding creëert tussen jou en de klant. Ontdek wat storytelling voor jou kan doen."

Door: Tim van Leeuwerden

Yuki
12:50 - 13:10
Yuki, het ideale platform voor slimmer en leuker werken
12:50 - 13:10
met Q&A

Yuki, het ideale platform voor slimmer en leuker werken
Efficiënter werken, tijd besparen, meer controle over je werkzaamheden èn een goede klantrelatie; het is de ideale balans voor een accountant. Toch vinden veel kantoren het een behoorlijke uitdaging om al deze processen te stroomlijnen. Zonde, want de oplossing is eigenlijk heel eenvoudig. Met een slim boekhoudplatform als Yuki communiceer je met klant en collega’s, automatiseer je de administratieverwerking, doe je controles- en btw-aangiftes, en monitor je klanttevredenheid en productiviteit. Hoe? Door al deze werkzaamheden met elkaar te verbinden binnen één platform. Zo wordt jouw werk niet alleen makkelijker, maar ook leuker.

Too good to be true? Peter Reigchelt van accountantskantoor Numblees en Stephan van de Velde van Yuki bewijzen je het tegendeel tijdens de live presentatie.

Blue10
13:20 - 13:40
Procesoptimalisatie door middel van automatische factuurverwerking
13:20 - 13:40
met Q&A

Procesoptimalisatie door middel van automatische factuurverwerking
Tijdens de Blue10 sessie laten we je zien hoe jij jouw klanten kan helpen bij het optimaliseren van hun administratieve proces door middel van digitale factuurverwerking.
Blue10 ondersteunt MKB bedrijven (vanaf 1.000 facturen p/j) bij het creëren van inzicht, controle en gemak op de financiële administratie. Het inkomende factuurverwerkingproces (ontvangst, boeking, controle, goedkeuring, betaling en archivering) wordt volledig gedigitaliseerd en, indien gewenst, vergaand geautomatiseerd.

Benieuwd wat Blue10 voor jou en jouw klanten kan betekenen? Tijdens onze sessie krijg je in 20 minuten een beeld van de werking van Blue10 en de mogelijkheden voor de klant, maar ook voor jou als accountant

King Software
13:50 - 14:10
KING Software: hét accountancy platform voor een optimale samenwerking tussen accountant en ondernemer
13:50 - 14:10
met Q&A

KING Software: hét accountancy platform voor een optimale samenwerking tussen accountant en ondernemer
Zet dé stap naar een toekomstgericht kantoor met de accountancy software van KING Software. Door onze jarenlange kennis en ervaring in de accountancybranche begrijpen wij als geen ander het belang van efficiënt werken. Je wilt zoveel mogelijk klanten goed adviseren en altijd een actueel inzicht hebben in je werkvoorraad. Dat kan alleen als je het maximale uit je software haalt. Bekijk onze slimme automatiseringsoplossingen voor bv. inkoop, verkoop en bankmutaties en ontdek naast alle unieke functionaliteiten waarom persoonlijk de standaard is bij KING Software.

DizzyData
14:10 - 14:30
Kantooreigenaar Raymond over automatische-factuurverwerkingsoftware in de praktijk
14:10 - 14:30
met Q&A

Kantooreigenaar Raymond over automatische-factuurverwerkingsoftware in de praktijk
Bespaar tijd, zodat je méér kunt doen dan alleen de boekhouding. Raymond deelt praktijkvoorbeelden over hoe hij met DizzyData extra ruimte en tijd creëert. Hij realiseert daarmee de ambities van zowel de ondernemers als zijn kantoor.

Nadia Varekamp laat je zien hoe dit werkt in DizzyData. Je ontdekt hoe je facturen razendsnel en foutloos verwerkt. Zelfs volledig automatisch, zodat jij net als Raymond ontdekt hoe makkelijk boekhouden is. Kortom, een interactieve productsessie.

Nmbrs
14:40 - 15:00
In gesprek met de klant
14:40 - 15:00
met Q&A

In gesprek met de klant
Meer dan 1200 administratie- en accountantskantoren in Nederland, van groot tot klein, hebben al gekozen voor Nmbrs. Hoor vanuit een klant de voordelen van het gebruik van Nmbrs. Én van het gemak van de overstap en het voordeel van alle koppelingen. 

Masterclass
15:00 - 15:30
Invloedtechniek als sleutel voor ontwikkeling en succes
15:00 - 15:30

Invloedtechniek als sleutel voor ontwikkeling en succes
"Uit recent onderzoek blijkt dat slimme en succesvolle organisaties de onderlinge invloedcultuur op een steeds hoger peil brengen. Daar waar het schuurt en waar de klanttevredenheid onder druk staat weten zij, door onderlinge beïnvloeding, verbeteringen aan te brengen en succesvolle innovaties te lanceren. Voorwaarde is wel dat iedereen bewust is van zijn eigen invloedrepertoire en afgewogen invloedtechnieken kan hanteren. Invloedtechniek die bijna ongemerkt onderlinge banden versterkt, nieuwe ontwikkelingen omarmt en die altijd positief opbouwend is.

Wil Moeskops is expert op het gebied van beïnvloeden en adviseren. In deze masterclass ontdek je welke invloedtechnieken je kan inzetten tijdens belangrijke zakelijke gesprekken. Invloedtechnieken om sterker te adviseren, doelen makkelijker te bereiken en bovenal om jouw klant te helpen bij verbeteringen en innovaties"

Door: Wil Moeskops

Visma | Pinkweb
15:30 - 15:50
Jouw winst met Client Online
15:30 - 15:50
met Q&A

Jouw winst met Client Online
Client Online van Visma | PinkWeb helpt je om processen sneller, veiliger en makkelijker te doorlopen. Hoe? Dat laten we je zien. We nemen je mee in de belangrijkste werkprocessen en vertellen precies waar jij winst kunt behalen.

Ook geven we een inkijkje in onze splinternieuwe Client Online app. Met onze app schakel je snel met je klant. Gewoon via de smartphone, op ieder moment en vanaf iedere plek. Zo ben je altijd dichtbij!

Online conferentiezaal 3
Herhaling van de partnersessies
Online conferentiezaal 3
Online conferentiezaal 3
Ydentic
09:00 - 09:20
Terugkijken
09:00 - 09:20
geen Q&A

In controle komen over in-, door- en uitstroom van medewerkers
• Nieuwe medewerker begint de volgende werkdag maar er is nog geen account voor de IT omgeving of onvolledig toegang
• Naleving wet- en regelgeving en borging controle bij interne IT of IT leverancier
• Voor alle wijzigingen of IT ondersteuning een ticket aanmaken bij interne IT of IT leverancier
• Tijdrovend om toegang te krijgen tot resources zoals Microsoft Teams, gedeelde map of gedeelde mailbox

Presentatie: Jorn Wittendorp (CEO) & Micha Bos (Business Developer)

Visma
09:20 - 09:40
Terugkijken
09:20 - 09:40
geen Q&A

Maak uw kansen waar in de veranderende Accountancy-praktijk
Technologie verandert, er is meer en meer behoefte aan data en nieuwe businessmodellen. Cliënten willen vaker en sneller weten hoe ze ervoor staan om de juiste beslissingen te kunnen nemen. Als accountant wilt u vinger aan de pols houden en relevant blijven voor uw klant. Een hoop uitdagingen. Visma helpt u graag deze uitdagingen om te zetten naar kansen. Visma.net Accountancy is een business-changing cloudplatform waarmee echte veranderingen binnen uw kantoor en in de samenwerking met cliënten gerealiseerd kunnen worden. Het is unieke, flexibele software, klaar om mee te bewegen met elke situatie. We vertellen u er graag meer over aan de hand van de praktijkervaring van David t'Hart van Accountantskantoor Ruitenburg. Zij zetten Visma.net Accountancy in om hun kantoor en hun cliënten succesvoller te maken op een unieke en onderscheidende manier.

Visionplanner
09:40 - 10:00
Terugkijken
09:40 - 10:00
geen Q&A

Alles-in-één cloudoplossing voor real-time inzicht en samenstellen van jaarrekeningen
Met Visionplanner geef je als account of adviseur direct inzicht in de actuele gegevens van je klanten. Natuurlijk vergelijk je de actuele cijfers met de in Visionplanner gemaakte begroting en prognose, zodat je de ondernemer pro-actief kunt adviseren. En omdat je gedurende het jaar de cijfers al hebt gecontroleerd, bespaar je tijd bij het samenstellen van jaarrekeningen.

Jaarrekeningen opstellen in Visionplanner is efficiënt waar het kan en uitgebreid waar het moet. Je maakt in een handomdraai een verantwoord samensteldossier en produceert jaarrekeningen in pdf (het rapport is uitgebreider dan ooit), een online presentatie en in SBR. Alles uiteraard in overeenstemming met geldende regelgeving.

RADAR360
10:00 - 10:20
Terugkijken
10:00 - 10:20
geen Q&A

360° klantbeeld met practice management
De practice management oplossing van RADAR360 helpt Willem de Jong van Van Lienden & Kooistra een totaalbeeld te geven van alles wat er speelt bij de klant. Dat geeft een goed overzicht van de werkzaamheden en biedt rust. Tijdens de sessie zal Willem samen met Belinda van Dijk van RADAR360 dieper ingaan op het proces rondom de klant.

Nextens
10:20 - 10:40
Terugkijken
10:20 - 10:40
geen Q&A

Nextens
Iedereen heeft recht op een optimale fiscale aangifte. Nu en in de toekomst. Als dé partner van fiscaal en financieel professionals lopen wij altijd een dag vooruit op de wereld van morgen. In deze wereld, waarin technologie en automatisering iedere dag de grenzen van het mogelijke verleggen en de verwachtingen van cliënten groeien, werken wij continu aan het verder ontwikkelen van onze aangiftesoftware zodat onze klanten continu waarde blijven toevoegen in het werkproces van hun klanten.

MyEmma
10:40 - 11:00
Terugkijken
10:40 - 11:00
geen Q&A

MyEmma Documenten- en klantenportaal
Hoe kun je tijd besparen door met MyEmma te werken en wat zijn de voordelen van communiceren in een platform.

Dit en nog veel meer hoor je van Dave Leeuwerik de CEO en oprichter van MyEmma. Daarnaast hoor je ook het verhaal van Noa Rawlinson oprichtster van US Tax Specialist. Waarom heeft zij voor MyEmma gekozen en wat levert dit haar op.

Minox
11:00 - 11:20
Terugkijken
11:00 - 11:20
geen Q&A

Overal innovatie! Maar, hoe profiteer je ervan?
MKB Nederland wordt succesvoller als zij kan sturen en acteren op basis van een actuele boekhouding. De technologie is er, maar hoe organiseer je jouw kantoor efficiënt zodat je klanten deze meerwaarde gaan ervaren? In deze sessie schijnt Minox een licht op deze vraag en geeft een inkijkje in haar oplossing.

MLE365
11:20 - 11:40
Terugkijken
11:20 - 11:40
geen Q&A

Van jaarrekening naar dagrekening
De jaarrekening, de SBR-jaarrekening en het samensteldossier zijn nog steeds veel gebruikte verantwoordingsproducten, die financieel inzicht verschaffen achteraf voor de stakeholders. Maar de afgelopen jaren zien we een duidelijke verschuiving in het moment waarop verschillende werkzaamheden van de samenstellende accountant worden uitgevoerd. Van een duidelijke piek in het voorjaar tot meer spreiding gedurende het boekjaar. De volgende stap lijkt helder: van jaarrekening naar dagrekening, dagelijkse betrouwbare informatie voor de ondernemer. Maar is die stap ook echt binnen handbereik?

Klippa
11:40 - 12:00
Terugkijken
11:40 - 12:00
geen Q&A

Klippa SpendControl - Slim en volledig digitaal samenwerken met je klanten!
Tijdens deze sessie wordt Klippa Spendcontrol voor accountants en boekhouders gepresenteerd. SpendControl is cloud software om het crediteurenproces (declaratie- & factuurverwerking) te digitaliseren en te automatiseren. Wij maken hierbij gebruik van gevalideerde, tijdbesparende technieken en een gebruiksvriendelijk beheerportaal voor accountants.

Wij zullen nader ingaan op de declaratie app, Klippa scan & herken techniek, digitale workflows, integraties met boekhoud- & ERP-pakketten en het beheerportaal voor accountants.

Tot slot zullen wij aan de hand van een klant casus de toegevoegde waarde van de oplossing toelichten.

Irrus.nl
12:00 - 12:20
Terugkijken
12:00 - 12:20
geen Q&A

Digitale dossiervorming en documentcreatie in SharePoint Online en Microsoft Teams
De moderne accountant loopt voor de klant en werkt samen met Irrus.nl binnen een interactieve klantomgeving. Door klantgericht te informeren en slim te notificeren is ieder klantdossier compleet en volgens een vaste structuur geautomatiseerd gecreëerd en veilig in de cloud. Van administrateur tot data-driven adviseur binnen een kostenreducerende best practice-oplossing van irrus.nl.

Hyarchis
12:20 - 12:40
Terugkijken
12:20 - 12:40
geen Q&A

Document Management: het verhogen van efficiëntie en compliance binnen uw kantoor
Een vijftal redenen hoe Hyarchis Document Management uw kantoor kan ondersteunen om de efficiëntie en compliance te verhogen. Met onderwerpen als: - Het waarborgen van document retentie; - Vooraf bepaalde (mappen)templates voor een gestructureerd digitaal archief; - Altijd werken in de juiste versie van het document en het online samenwerken; - Het volledig doorzoekbaar maken van uw archief.

Het Loonloket
12:40 - 13:00
Terugkijken
12:40 - 13:00
met Q&A

Vrijheid en zekerheid met het Loonloket
Het Loonloket is het onzichtbare verlengstuk van uw organisatie. In deze presentatie vertelt David van Delft u hoe het Loonloket met verschillende online tools op het gebied van salaris en HR en een team van ervaren specialisten u ondersteunt bij alle aspecten van de salarisadministratie en HR-dienstverlening. Daarbij blijven zij nadrukkelijk op de achtergrond. Bovendien bepaalt u zelf welke mate van dienstverlening bij uw organisatie past. Alleen de online tool? Een compleet pakket met HR-advies? Of liever iets daartussenin? U bepaalt. Zo houdt u focus op uw core business en heeft u toch de zekerheid dat de salarisadministratie en HR-dienstverlening tot in de puntjes geregeld is. Of u nu 100 stroken per maand verloond of 100.000. Een samenwerking met het Loonloket levert u altijd iets op!

go2UBL
13:00 - 13:20
Terugkijken
13:00 - 13:20
geen Q&A

Van PDF naar e-factuur
Een korte uiteenzetting van de dagelijkse pratijk over verwerking van inkomende facturen. Uitleg over de voordelen van e-facturen. Hoe kan je 100% e-facturen ontvangen zonder dat je afhankelijk bent van de verzender.

Fintelly
13:20 - 13:40
Terugkijken
13:20 - 13:40
geen Q&A

Moderne rapportage en data-analyse voor de accountant
Alle data op één plek en hierover rapporteren met PowerBI. Met onze diensten heb je volledig inzicht in de voortgang van de werkprocessen en de stand van de werkvoorraden. Naast deze interne rapportages zijn er diverse rapportage mogelijkheden beschikbaar voor de eindklant.

Exact
13:40 - 14:00
Terugkijken
13:40 - 14:00
geen Q&A

Exact Online Accountancy: 360 graden inzicht in je kantoor en je klanten
Exact ondersteunt accountants- en administratiekantoren met een geïntegreerde totaaloplossing voor al hun diensten, eigen kantoorbeheer én een app voor hun klanten. Deze stevig vernieuwde app voorziet in aanleveren, communiceren, inzicht en de opbouw van het volledige klantdossier. Of het nu gaat om financieel, salaris, aangiftes, jaarrekeningen of relevante tussentijdse cijfers; altijd verzekerd van een 360 graden beeld! Bart van der Vossen en Martin van Vliet van Exact houden zich actief bezig met innovaties in Exact Online Accountancy en nemen je graag mee in de nieuwste mogelijkheden (zoals bijvoorbeeld PBCL vragenlijsten en SharePoint integratie) en de daarbij horende (efficiëntie)voordelen voor jou én je klant.

eVerbinding
14:00 - 14:20
Terugkijken
14:00 - 14:20
geen Q&A

Risicogericht administreren met een Autopilot. Word jij een van onze testpiloten?
E-facturatie en robotic accounting is al een paar jaar een ‘hot-topic’ binnen accountancy en veel kantoren willen graag profiteren van een snellere en veilige verwerking van alle facturen van hun klanten. Maar hoe doe je dat? Kun je vertrouwen op de intelligentie van AI of wil je elke factuur toch nog even zien?

We richten onze blik op de toekomst. We ontwikkelen een Autopilot, waarbij de robot alle facturen boekt en jij als accountant in de cockpit alle boekingen onder controle houdt. Zo wordt 'risicogericht boekhouden' mogelijk. We zoeken testpiloten. Durf jij het aan? En wil je niet wachten? Bel 088 440 66 33 of mail naar [email protected]

Elvy
14:20 - 14:40
Terugkijken
14:20 - 14:40
geen Q&A

Facturen volledig automatisch inboeken voor een vaste prijs!
Vincent neemt je mee in de mogelijkheden hoe je mét en vóór je cliënt factuurverwerking zo optimaal mogelijk kan inzetten.

Ervaar hoe je in Elvy automatisch alle volledig herkende facturen met één druk op de knop verwerkt, maar ook hoe cliënten gemakkelijk via de Elvy App en de Upload Portal facturen kunnen aanleveren. Daarnaast lichten we het digitale webarchief voor jouw cliënten toe en bespreken we op welke manieren jij de samenwerking met jouw cliënten kan optimaliseren.

Maak kennis met Elvy Factuurverwerking, voor een vaste, lage prijs per maand!

Comandi
14:40 - 15:00
Terugkijken
14:40 - 15:00
geen Q&A

Rikst Accountants over ondernemers helpen met het bereiken van ambities
Dewi Vermeulen gaat in gesprek met Sandra Mallee van Rikst Accountants over het programma ‘Haal Rikst aan boord’. Rikst gelooft dat elke ondernemer de volle potentie uit zijn bedrijf wil halen. Met als doelstelling het bedrijf financieel gezond en winstgevend te maken. Rikst helpt door groei en winst inzichtelijk, praktisch en toegankelijk te maken.

Dit doen zij onder andere door het beschikbaar stellen van de Comandi Dashboards aan hun ondernemers. Hierin heeft de ondernemer altijd een real-time inzicht in de financiële en operationele situatie. Zo hebben we gezamenlijk impact op de resultaatverbetering van bedrijven.

Tijdens deze sessie deelt Sandra de ins en outs van dit programma en vertelt zij hoe dit programma bijdraagt aan de toekomstbestendigheid van het kantoor.

Claranet Benelux
15:00 - 15:20
Terugkijken
15:00 - 15:20
geen Q&A

Werk slimmer met WorkSmart365 én WVD
Claranet’s WorkSmart365 is dé digitale werkplek van de toekomst en het eerste portaal met een naadloze integratie van applicaties, ongeacht waar ze gehost worden. Claranet heeft Windows Virtual Desktop (WVD) volledig geïntegreerd met WorkSmart365, waardoor overgang naar de (public) cloud een enorme stap dichterbij gekomen is. In deze sessie laten we zien hoe modernisering van de IT en het verbeteren van de gebruikerservaring uitstekend samen kunnen gaan.

Cash Bedrijfssoftware
15:20 - 15:40
Terugkijken
15:20 - 15:40
geen Q&A

Van zero naar hero: hoe automatiseer ik mijn kantoor?
Automatisering van de financiële administratie zet de deur open voor een slimme samenwerking met klanten, waardoor jij je werk zo efficiënt mogelijk kunt doen en overzicht creëert tijdens piekperiodes. Maar hoe kun je jouw kantoor automatiseren en hoe zorg je ervoor dat je ieder type klant efficiënt kunt bedienen? Wij laten zien hoe de handige tools en services van Cash Software jouw kantoor kunnen helpen om een hero in automatisering te worden. Zodat je meer tijd overhoudt voor extra aandacht naar de klant.

Terugkijken
15:40 - 16:00
Terugkijken
15:40 - 16:00
geen Q&A

Integrated Accounting & Samenstel+
Samenstellen op een andere manier? In deze presentatie vertellen Tjoek Korenromp en Arthur Moenaff u aan de hand van het Integrated Accounting principe meer over CaseWare Cloud en de innovatieve cloudapp Samenstel+. Tijdens de presentatie ervaart u hoe Samenstel+ in uw praktijk compliance en rapportage naadloos met elkaar kan verbinden. Wilt u ook betrouwbaarder en efficienter werken? Bekijk dan nu de presentatie.

Brixxs
16:00 - 16:20
Terugkijken
16:00 - 16:20
geen Q&A

IT innovatie platform voor accountancy
In deze sessie gaan we in op de voordelen van platform technologie binnen de accountancy en zullen we onze eigen innovatieve IT toepassingen binnen de accountancy laten zien. We bespreken een aantal onderdelen van ons ecosysteem. Zoals het mobiele app platform, het LOW code platform en digitaal ondertekenen. Maar ook verandermanagement diensten en content services maken deel uit van de waardeketen binnen ons platform. Wendbaarheid en flexibiliteit van het kantoor worden steeds belangrijker, dus laten we concreet zien hoe een LOW code platform binnen de accountancy hierbij kan helpen. Klantgericht ondernemen doe je door de processen van het kantoor volledig af te stemmen op de klant contactmomenten. We zullen laten zien hoe een eigen mobiele app van het kantoor hierin een belangrijke rol speelt.

Basecone
16:20 - 16:40
Terugkijken
16:20 - 16:40
geen Q&A

Basecone: jouw toekomstige volautomatische robot voor factuurverwerking
Basecone biedt je real-time factuurverwerking met een uitgebreid autorisatieproces. We verhogen het aantal facturen dat je kan boeken per uur door middel van automatisering en standaardisering. Basecone geeft je inzicht op meerders niveaus in de effectiviteit van je organisatie zodat jij je administraties kan verwerken met zo min mogelijk manuele interventies. We nemen je mee hoe Basecone zich evolueert op het gebied van volautomatische verwerking van zowel PDF- als UBL documenten.

Accountancy Gemak
16:40 - 17:00
Terugkijken
16:40 - 17:00
geen Q&A

Accountancy Gemak; de digitale collega die je werk uit handen neemt
De wereld van de accountant verandert snel: administratieve processen digitaliseren, klanten verwachten steeds meer voor minder en het werk wordt verder geautomatiseerd. Om relevant te blijven voor klanten is innovatie een must. Ontdek hoe je extra waardevol kunt zijn voor klanten, kijk waar je kan groeien en laat het Accountancy Gemak platform je ondersteunen als een ‘digitale collega’ die je werk uit handen neemt.

PROGRAMMA | DINSDAG 22 JUNI