Monitr

Maak gedetailleerdere liquiditeiten prognose zonder beperking. Goodbye Excel!

Monitr biedt accountants de mogelijkheid om een accurate liquiditeitsprognose te maken die zowel rekening houdt met resultaatprognoses als met balansmutaties.

 

Het bouwen van een financieel model is tijdrovend. Spreadsheets zijn foutgevoelig. En het koppelen of de manuele invoer van formules, is een nachtmerrie.

 

In tegenstelling tot andere software of een spreadsheet, koppelt Monitr rechtstreeks met de boekhouding en operationele tools (CRM, abonnementen beheer, projectmanagement). Hierdoor blijven cijfers in een rapport en prognose accuraat. En steeds up-to-date.

 

Monitr maakt complexe spreadsheets overbodig. Presenteer cijfers in een op maat gemaakt dashboard per type klant en klik door naar relevante facturen in één scherm.

 

MLE

Visionplanner

AdminPulse

Lyanthe

Visma

Visma Accountancy Cloud maakt slimmer werken mogelijk met de nieuwe en vooruitstrevende oplossingen voor het moderne accountants- en of administratiekantoor: Hiermee biedt Visma accountantskantoren en hun cliënten een volledige suite aan innovatieve online tools. Daardoor kunnen kantoren niet alleen efficiënter, volledig geautomatiseerd en workflow gestuurd werken, maar ook op een nieuwe, eigentijdse manier samenwerken met cliënten.

Categorie
Administratieverwerking, Relatiebeheer, Invoer en UBL, Rapportage & dashboarding, Controle en Salarisverwerking

Contact
Visma
HJE Wenckebachweg 200
1096AS Amsterdam
020-3552999

Wolters Kluwer Tax & Accounting

Wolters Kluwer is een van de grootste aanbieders van informatie, software, tools en diensten voor juridische en fiscale professionals. Wereldwijd werken honderdduizenden van hen elke dag met onze software. Voor hun dagelijks werk vertrouwen zij op onze jarenlange expertise en op onze producten. Dankzij continue doorontwikkeling en vernieuwing komen wij nu én in de toekomst tegemoet aan de steeds toenemende vraag naar intelligente software en eenvoudige workflow tools.

De divisie Tax & Accounting levert financial professionals slimme software, waaronder Twinfield online boekhouden, het office management systeem Alure Online voor accountants- en administratiekantoren, Basecone voor het scannen & herkennen van documenten en Avanzer Aangifte voor de meest complete aangiftesoftware.

Internationaal behoort Wolters Kluwer tot de top drie aanbieders van boekhoudsoftware en gerelateerde diensten, waarmee wij dagelijks de samenwerking tussen duizenden accountants, boekhouders en ondernemers faciliteren. Onze oplossingen zijn eenvoudig te koppelen aan vrijwel alle aanverwante systemen en applicaties. Zo is data en managementinformatie actueel en altijd beschikbaar.

Categorie
Relatiebeheer, Invoer en UBL, Administratieverwerking, Rapportage & dashboarding, Samenstellen, Portal & Uitvragende partijen, Fiscaal, Controle, Salarisverwerking

Contact
Wolters Kluwer
De Beek 9-15
3871MS Hoevelaken

Companial/Microsoft

Microsoft heeft met Dynamics 365 en het Power Platform de oplossing voor accountantskantoren en hun klanten. Om aan de groeiende vraag vanuit de markt te voldoen, is Microsoft opzoek naar nieuwe accountantskantoren die willen profiteren van deze groeimarkt.
In samenwerking met Companial heeft Microsoft een compleet programma ontwikkeld wat speciaal is gericht is op accountantskantoren. Dit Ready to Start programma is de optimale mix van trainingen, support en persoonlijke begeleiding.

Met Microsoft en Companial bent u #fitforthefuture.
Meer weten? Het team van Microsoft en Companial ontvangt u graag tijdens de Expo in Houten stand nummer 53.

Contact voor accountantskantoren:
Adrian Egas
+31 (0)6 47 07 06 85
[email protected]

SnelStart

Wil je de administratie van je klanten sneller verwerken? Meer tijd overhouden voor advies en nieuwe klanten? En minder piekdrukte aan het eind van elk kwartaal? Samen lossen we dat op.

Dè software-oplossing voor boekhouders en accountants
Met SnelStart Accountant kun je uitgebreid boekhouden en makkelijk online samenwerken met je klanten. Papieren administraties van klanten zijn verleden tijd. Kies of je klant alles digitaal aanlevert of zelf verwerkt. SnelStart Accountant biedt alles wat je nodig hebt als boekhouder, accountant of administratiekantoor om je werk goed te doen door de enorme hoeveelheid functionaliteiten, handige koppelingen en RGS.

Naast de uitgebreide software ontvang je een complete, gratis Accountant formule. Hierin vind je alle handvatten om je bedrijf te laten groeien en optimaal samen te werken met je klanten.

Creëer de beste manier van samenwerken met elke klant
Iedere ondernemer is anders en er zijn grote verschillen in omvang en complexiteit van hun administraties. Hoe zorg je ervoor dat alle klanten op tijd en correct aanleveren, op een manier die bij ze past? Lukt het je om piekdrukte te verminderen en je klanten bij te staan met bruikbare adviezen? Heb je klanten die best heel veel zelf willen, terwijl jij moeiteloos met ze meekijkt? Met SnelStart Accountant creëer jij met elke klant de optimale manier van samenwerken. En het is heel makkelijk.

“Met SnelStart hebben zowel ik als mijn klanten plezier in hun werk. Onder andere omdat je veel tijd bespaart. Je komt tot een heel efficiënte werkwijze.”
Rita Vrieling-Gruppen – Eigenaar Uw Cijfers Administratie & Advies

Vergelijk de mogelijkheden op https://www.snelstart.nl/accountant/voordelen. Graag meteen advies op maat? Plan dan direct een belafspraak. We helpen je graag.

We doen het samen
SnelStart is hét softwarehuis voor de administratieve, financiële en handelsprocessen in het midden- en kleinbedrijf. Al meer dan 40 jaar bieden we software aan alle type ondernemers. Van zzp’ers en mkb’ers tot boekhouders en accountants.

Al meer dan 100.000 ondernemers werken met onze software en ervaren dagelijks hoe makkelijk het is om een goede administratie te voeren. Wij maken boekhouden makkelijk, voor iedereen.

Lukt het even niet? Wij zijn er voor je. Onze uitgebreide supportafdeling met 60+ specialisten en trainers staan elke dag voor je klaar.

Je bent tijdens de Accountancy Expo 2022 van harte welkom op onze SnelStart-stand, nummer 8!

Simplicate

Meer dan 200 accountants zijn succesvoller gaan werken door de gebruiksvriendelijke CRM-software van Simplicate. Ervaar de meest efficiënte flow in jouw accountantskantoor van eerste klantcontact tot en met factuur.

Door onze sterke visie en best practices in de accountancybranche, hebben wij software ontwikkeld die perfect aansluit op jouw kantoor. Leg (prijs)afspraken met klanten vast op één plek, synchroniseer de gegevens met fiscale software en signaleer vroegtijdig overbesteding van uren. Ervaar de kracht van gebruiksvriendelijke online CRM-software en factureer tot 80 procent sneller.

Bezoek ons tijdens de Accountancy Expo
Onze consultants zijn tijdens de Accountancy Expo aanwezig om jouw vragen te beantwoorden. Vraag ons gerust advies over jouw CRM, uren, facturatie en efficiënter werken. Wij helpen je graag.

Over Simplicate
Simplicate is een snelgroeiende software scale-up met kantoren in Groningen en Amsterdam, met meer dan 50 medewerkers. Met gebruiksvriendelijke CRM-software maken we al sinds 2015 meer dan 1.300 dienstverleners succesvoller door de meest efficiënte flow van eerste klantcontact tot en met factuur. Onze klanten vergroten hun succes door tijdsbesparing, efficiënt werken, de juiste inzichten en gelukkigere medewerkers.

Your flow to success.